Ga naar inhoud

niet meer op kunnen starten na update


joplin

Aanbevolen berichten

Hallo,

Gisteravond bij het afsluiten van mijn laptop gaf hij aan upates installeren en afsluiten.dat heb ik gedaan. Vanmorgen met opstarten gaf hij aan: updates configureren: fase 3 van3 - 0% voltooid. Fase 1 en 2 deed die wel. Dan gaat de pc afsluiten en weer opnieuw opstarten en krijg ik weer fase 3 van 3 -0% voltooid en dit blijft hij doen.

Verder kan ik niks doen.

Wie oh wie weet raad?

Een nu toch wel wanhopige Joplin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Joplin,

Welkom op PCH!

Heb je nog een installatieCD/DVD van Windows Vista ter beschikking?

Plaats deze in je computer en start de computer op via de CD/DVD

Kies vervolgens voor "Repair your computer/Windows Herstellen"

Kies een herstelpunt van voor de updates

Installeer nu nog geen updates!

Download een van onderstaande patches van Microsoft:

32 bit

64 bit

Installeer deze en installeer vervolgens alle Windows Updates.

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de aangemaakte systeemherstelschijf moet je dan opstarten, en kiezen voor Systeemherstel. Dan kies je een herstelpunt dat ver genoeg in het verleden ligt.

Heb je lang genoeg gewacht?Wanneer de melding fase 3van 3 0% verschijnt, wacht dan eens 1 uur. Als hij dan nog op 0% blijft steken, is er inderdaad een probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn laptop blijft opnieuw opstarten heb het een langere tijd geprobeert

Ok. Maak dan de systeemherstelschijf zoals in bericht 6 is uitgelegd. Als die gemaakt is, start je daarmee op, en kies je Systeemherstel. Kies dan een datum toen de update nog geen probleem was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.