Ga naar inhoud

nieuwe driver installeren


lolalu0

Aanbevolen berichten

ik heb vorig jaar een samsung writemaster (se-s224Q) gekocht. het apparaat werkte tot vorige maand.

nu staat er by apparaatbeheer , onbekend apparaat (apparaatstatus:Er zijn geen stuurprogramma's voor dit apparaat geïnstalleerd. )

kan iemand mij helpen om een nieuwe driver te downloaden en te installeren.

ik ben sindsdien verhuist en ik ben de cd kwijt(als er een cd bij zat). en dan zit ik ook nog met het probleem als er een cd bijzat dat kan ik hem ook niet lezer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

is het normaal dat de computer weer zegt "onbekend apparaat' nadat ik de opnieuw opgestart heb .

en het lukt niet op dat firmware bestand te installeren : the firmware is not compatible with the selected drive. contact your system manufacture for information on firmware updates available for this drive

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou te maken hebben met Upper en Lower filters.

Voer onderstaande eens uit en kijk dan eens of het probleem is opgelost.

1. Klik op Start en klik op Uitvoeren.

2. Typ regedit in het vak Openen en klik op OK.

3. Klik op de volgende registersubsleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE/System/CurrentControlSet/Control/Class/{4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318}

4. Open het menu Bestand en klik op Exporteren.

5. Typ opgeslagensleutel in het vak Bestandsnaam en klik op Opslaan.

6. Klik op Upperfilters bij het gegevenstype REG_MULTI_SZ en klik in het menu Bewerken op Verwijderen. Wanneer wordt gevraagd de opdracht te bevestigen, klikt u op Ja.

7. Klik op LowerFilters bij het gegevenstype REG_MULTI_SZ en klik in het menu Bewerken op Verwijderen. Wanneer wordt gevraagd de opdracht te bevestigen, klikt u op Ja.

8. Sluit de Register-editor af en start de computer opnieuw op.

Je kan ook in de register op zoeken klikken en dan dit plakken:

{4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318}

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.