Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een pc

Intel® Core™ i7 Processor 920 (2,66 GHz, 8 MB cache, 4,8 GT/sec.)

van mijn broer inbeslag genomen is dit een goede pc heb er niet zo veel verstand van . dit is handig dat je een nieuwe pc wilt hij heeft nu een mac gekocht daar zal ik niet mee gaan lopen ik speel nogal veel games.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

met enkel de processor komen we niet ver natuurlijk om de algehele prestaties van een pc in te schatten :-)

de I7 920 is als cpu alleen wel een van de beste.

als je het moederbord, geheugen en videokaart ook op kan noemen dan kunnen we een totaal plaatje schetsen van de prestaties

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik speel meestal online via pogo ik heb maar 1 of 2 zwaardere spellen erop staan vooral harry potter en draemfall en een aantal lichte spellen zoals atlantis- zuma cradle of persia meer zet ik nooit tegelijk erop doe ook veel aan foto bewerking en powerpoitjes maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dan zal dat wel goed gaan werken haha.

wat vind de broer er eigenlijk van dat hij zijn pc nu kwijt is? :D

Ach zo, dan ben ik die broer, maar ja iemands computers afluizenn is zeker niet erg. Ik ben de gene die zich enkel maar verbeterd en trouwens de verkoop van mijn computer leverd voor mijn een goede iMac op, gamen doe ik toch niet. En mijn zus die games doet is hij perfect geschikt voor. Ze doet geen al te zware spellen en de meeste dan nog online. En nu werk ik op een supper snelle iMac die perfect bij mijn past en zij is weer te vreden. En nu ben ik zeker dat ze mijn iMac niet in beslag zal nemen omdat haar spellen toch niet op mijn mac draaien en op mijn mac komt geen vista op. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.