+ Reageren op discussie
Resultaten: 1 t/m 2 van 2

Offspon.exe

Dit is een discussie over Offspon.exe in het forum Archief Windows , en maakt deel van de Windows categorie; Telkens ik mijn laptop wil afsluiten krijg ik de melding dat dit niet gaat omdat offspon.exe nog werkende is. Ik ...

Lid

Standaard Offspon.exe

Telkens ik mijn laptop wil afsluiten krijg ik de melding dat dit niet gaat omdat offspon.exe nog werkende is. Ik krijg dan de vraag of ik geforceerd wil afsluiten en dat ik mogelijks gegevens verlies wanneer ik dat doe. Wat is offspon.exe ? Is het schadelijk en hoe kan ik het van mijn pc gooien ?

Super Moderator iEscape's schermafbeelding

Standaard

@ Flat Twin Power,

offspon.exe is het proces dat de roterende advertenties in Microsoft Office Starter Editie weergeeft.

offspon.exeis the process that displays the rotating advertisements in Microsoft OfficeStarter Edition. It is a legitimate program, but because its sole purpose is todisplay advertisements, AVG may detect it as adware, and display a warning. Eventhough it is indeed a form of adware, it is 100% non-malicious and harmless, soit is safe to tell AVG to ignore it.

Offspon.exe, what is it? Is it a malware?

Vergelijk wat MS Office Starter editie kan met onderstaande office freeware.
    Wellicht overstappen ?

01] OpenOffice [freeware]
    Welkombij nl.openoffice.org

Het product OpenOffice meer info
    OverApache OpenOffice / OpenOffice.org

02] Libre Office [freeware]
    Home »Dutch NL Project

Microsoft Office en Libre Office gebruiken
    https://help.libreoffice.org/Common/..._Office_and/nl
    met vriendelijke groet, iEscape
    born to be free is the way to freedom

+ Reageren op discussie