Ga naar inhoud

ontspanning (spelletjes) en paint zijn weg.


LadyK

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik had op dit forum al gevonden dat als uw spelletjes weg zijn en paint ook, dat je die gemakkelijk opnieuw kan installeren via:

configuratiescherm -> software -> windowsonderdelen toevoegen of verwijderen.

Ik heb dat dus gedaan, ik kom bij zo'n scherm waar ge dan die dingen moet aan- of uitvinken.

ten eerste: welk vakje moet ik daarvoor aanvinken? (had bureau-accesoires gedaan, dus ik denk wel dat het dat was)

ten tweede: ik had een vakje aangevinkt en nu komt er 'Het bestand freecell.exe op CD-rom met Windows XP Home edition nodig. Typ het pad naar het bestand en klik op OK.'

-> maar welk pad is dat en waar vind ik dat?

Ik snap niet waarom het ni werkt :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik had op dit forum al gevonden dat als uw spelletjes weg zijn en paint ook, dat je die gemakkelijk opnieuw kan installeren via:

configuratiescherm -> software -> windowsonderdelen toevoegen of verwijderen.

Ik heb dat dus gedaan, ik kom bij zo'n scherm waar ge dan die dingen moet aan- of uitvinken.

ten eerste: welk vakje moet ik daarvoor aanvinken? (had bureau-accesoires gedaan, dus ik denk wel dat het dat was)

ten tweede: ik had een vakje aangevinkt en nu komt er 'Het bestand freecell.exe op CD-rom met Windows XP Home edition nodig. Typ het pad naar het bestand en klik op OK.'

-> maar welk pad is dat en waar vind ik dat?

Ik snap niet waarom het ni werkt :s

weet ik ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.