Ga naar inhoud

[OPGELOST] Account Windows Live ID


FiekeM

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb me hier aangemeld omdat mijn Window Live account opeens geblokkeerd is, terwijl ik dit account op 3 juni pas heb aangemaakt, regelmatig heb ingelogd en zelfs al een aantal mails verstuurd en ontvangen heb! Nu kan ik wel email ontvangen, maar wanneer ik een mail wil versturen, krijg ik de volgende melding:

Dit account is momenteel geblokkeerd en je kunt geen berichten verzenden. Als je van mening bent dat je de gebruiksechtovereenkomst, niet hebt geschonden, neem dan contact op met de klantondersteuning.

Nu heb ik beide links doorzocht, maar ik kan geen oorzaak noch de oplossing vinden voor dit probleem. Ik heb naar mijn idee niets vreemds gedaan wat ervoor gezorgd kan hebben dat ik nu geen emails meer kan versturen. Wel heb ik meerdere keren mijn account moeten verifiëren dmv het overtypen van letters en cijfers voordat ik een bericht kon versturen. Wie heeft een idee wat ik kan doen?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.