Ga naar inhoud

[OPGELOST] blue screen


Aanbevolen berichten

beste,

wat staat er precies in deze Bsod? (Bsod = blue screen of death)

Was vergeten bij te zeggen dat hij in bleu screen gaat bij het terug opstarten. En blijft niet in bleu screen staan maar 1 seconde of 2 en boot dan verder weer normaal op, zodus krijgen we de kans niet op het te lezen.

Een schijfcontrole gedaan ( een korte ) en alles blijkt normaal te zijn. Een register sleutel toegepast om vista stabieler te maken met de nieuwe dwordwaarde ffffffff. en nu heeft hij het niet meer gehad, hopelijk blijft het zo.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een tyfoutje wijzigen: het is BLUE screen, niet BLEU (das Frans )

we gaan dit even uitzetten zodat je kan noteren wat er verschijnt

1. start de pc op en kies F8 voor het bootmenu

2. kies Automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen

3. normaal zou je nu de melding kunnen noteren

Mocht het dus nog voorkomen, dan kan je mooi noteren wat er verschijnt en kunnen we gerichter een oplossing zoeken

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een tyfoutje wijzigen: het is BLUE screen, niet BLEU (das Frans )

we gaan dit even uitzetten zodat je kan noteren wat er verschijnt

1. start de pc op en kies F8 voor het bootmenu

2. kies Automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen

3. normaal zou je nu de melding kunnen noteren

Mocht het dus nog voorkomen, dan kan je mooi noteren wat er verschijnt en kunnen we gerichter een oplossing zoeken

Mvg Karel

Tot hier toe blijft hij nog steeds normaal doen. Alvast bedankt voor de tip.:)

We laten dit onderwerp beter voorlopig openstaan in het geval!!!!:s kan ik iets laten weten.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zou perfect zijn.

laat het weten als het helemaal van de baan is of als het terug komt.

groeten

yannick

Oorzaak gevonden, het is simpel weer eens software van Microsoft. De Encarta Winler Prins. Bij mijn ook uit geprobeerd en ook een blue screen scherm. Er af gehaald en geen probleem meer en ook met de buurman en zijn pc draait nu weer prima, hij heeft contact genomen met Microsoft en sturen morgen een patch op die dit probleem zou moeten oplossen.

Laat nog iets weten hoor.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, we zijn benieuwd ;)

en tja, zulk soort kleinigheidjes kan je ook niets tegen doen...

probleem zit vaak in een vreemde hoek zeg ik vaak

Inderdaad een kleine vreemde hoek. Ik heb het eraf gegooid en er terug opgezet bij de buurman en geen probleem meer. Wel moeten opletten, na de install eerst de cd - rom verwijderen. gaf hij aan. Nu loopt alles als een fluitje van een cent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.