Ga naar inhoud

[OPGELOST] emails lezen


Gast robby.stef

Aanbevolen berichten

ik had van m'n vriendin een email gekregen en toen ik die downloade kwam er op een apart venster: kan doc.1 niet lezen omdat de pc dit niet ondersteund of omdat hij verkeerd gecodeerd is of zo. en dan gaat de I.e. direct naar de pagina van adobe. bij m'n pc op't werk lukt 't dan wel weer. kunnen jullie me helpen?:confused: het gaat over email met figuurtje en text

Link naar reactie
Delen op andere sites

welk e-mailprogramma gebruikt u?

met een hotmail account gaat u gewoon naar www.hotmail.com, logt u daar in en download de bijlage.

Als hij de blijkage blokkeert, kan dat door uw firewall/anti-virus komen...

hebt u dergelijke programma's op de pc staan, zoja welke?

gebruikt u windows xp of windows vista, want als je vista gebruikt kan het goed zijn dat daar ergens een instelling verkeerd staat...

en dan nog 1 vraagje: welke internetbrowser gebruikt u (internet explorer/mozilla firefox/opera/...?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik windows vista home premium.als internetbrowser gebruik ik internet explorer maar ik heb ook firefox staan. die firewall heb ik al geprobeerd maar daar lag't niet aan.ik gebruik hotmail maar heb 't bericht dan ook naar m'n skynet laten sturen en daar had ik't zelfde probleem.groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.