Ga naar inhoud

[OPGELOST] eraser


jfrY-

Aanbevolen berichten

ik ga mijn hardeschijf wer eens leegmaken.

nu heb ik een progje gevonden dat heet eraser.

op een ander forum zeiden ze dat het onveilig zou zijn met windows.

nu was mijn vraag of iemand hier bekend is met dat progje.

zo ja zeg dan even wat je ervan vind :)

en aangezien ik ook niet zo'n genie ben met biosen en heel die setup enzo zou dit mischien wel goede oplossing zijn.

Bron: Planet - Hoe maak ik mijn harde schijf leeg?

Data verwijderen zonder dat je je besturingssysteem verwijdert

Wil je je pc verkopen met je huidige besturingssysteem of grote schoonmaak houden, dan wil je alleen je persoonlijke gegevens verwijderen. Mochten deze gegevens op dezelfde partitie staan als je besturingssysteem, dan kun je deze niet formatteren. Het verwijderen van je bestanden met Windows is onveilig. Twee weken geleden schreven we al over het tooltje Eraser waarvan de makers beweren dat zelfs de CIA de gewiste gegevens niet meer kan terugvinden. Het is gratis te downloaden. (zipp-formaat, Eraser is geschikt voor Windows 9X, ME, 2000,NT, XP).

download linkje van progje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 jaar later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.