Ga naar inhoud

[OPGELOST] error 5 toegang geweigerd


harryvb

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb windows vista met SP2 en krijg sinds vandaag na het opstarten "error 5 toegang geweigerd" textbox, ik moet hier een keer of 5 op ok klikken en dan blijft het weg tot de volgende opstart.

Het doet zich voor als alles al geladen is dus desktop is volledig en dan is het er.

mvg

Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik heb windows vista met SP2 en krijg sinds vandaag na het opstarten "error 5 toegang geweigerd" textbox, ik moet hier een keer of 5 op ok klikken en dan blijft het weg tot de volgende opstart.

Het doet zich voor als alles al geladen is dus desktop is volledig en dan is het er.

mvg

Harry

Hallo,

Ik herken jammer genoeg dit ook. Sinds vandaag krijg ik deze melding ook. 6x, wegklikken en dan blijft hij weg. Zet je je machine in slaapstand en herstart hem later weer krijg je het zelfde. Ik heb SP2 sinds een week maar de melding kwam sinds vandaag.

Misschien dat een van de Experts iets weet.

Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik herken jammer genoeg dit ook. Sinds vandaag krijg ik deze melding ook. 6x, wegklikken en dan blijft hij weg. Zet je je machine in slaapstand en herstart hem later weer krijg je het zelfde. Ik heb SP2 sinds een week maar de melding kwam sinds vandaag.

Misschien dat een van de Experts iets weet.

Martin

jij bent toch ook zeer ervaren volgens je profielxD

heb al voortdurend op google gezocht maar nog niets gevonden.. ik zoek verder..

valt me wel op hoeveel er eigenlijk last van hebben, normaal gezien zou SP2 bugs moeten fixen maar het maakt er net bij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.