Ga naar inhoud

[OPGELOST] fout bij het opstarten


knightgangsta

Aanbevolen berichten

dag mensen

khep dus een probleemke telkns als mijn laptop opstart

krijg ik de foutmelding

kan het bestand c:\appdata\local\temp\xxwvv.exe nie laden of starten

gelieve de verwjzing in het register te verwijderen.

dat heb ik dan ook gedaan de fout melding blijft er op komen want dat bestand komt tereug in het register na heropstarten (dat exe bestand is verwijdert door antivrus )

hoe krijg ik dit weg ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

xxwvv.exe is niet echt een bekend en legaal bestand. Grote kans dat je dus met een besmetting op je PC zit. Zou alvast eens beginnen scannen bvb. met Panda Online Scan en daarna met HiJackThis een log maken. Kunnen we even meekijken of daar aanduidingen inzitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welk antivirus gebruikt u?

Probeer anders eens TuneUp International - Download.

Dit is een algemeen "opschoon"programma, en hierbij kunt u ook uw register opschonen en fouten corrigeren.

Dit is een erg nuttige suggestie voor een eenmalige opkuis van je register, maar in dit geval meldt de poster dat het bestand steeds terugkeert bij het opstarten. Dan helpt eenmalig verwijderen niet ... en moet er een meer fundamentele oorzaak (besmetting ?) te vinden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er kunnen meerdere sleutels verwijzen vanuit het register.

Wat ik aanraad: scan je pc op spyware met een antispyware programma voorbeeld ad aware

erna gebruik je TuneUp utilities, de registry cleaner maar ook de 1click maintenance, deze laatste ruimt ook alle tijdelijke bestanden op, activex en com, shared files enz

Dit zou alvast moeten lukken

Met vriendelijke groet,

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.