Ga naar inhoud

[OPGELOST] pc start niet meer


niko

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een serieus probleem met mijn laptop (een Medion MD 97500). Hij start niet meer op.

Ik heb de laatste keer afgesloten met de aan/uit-knop, omdat hij hangde.

Als ik hem nu opzet, krijg ik het keuzemenu met veilige modus (met netwerkmogelijkheden of met opdrachtprompt) of laatste werkende configuratie of normaal opstarten.

Maar bij al deze menu's krijg ik uiteindelijk een blauw scherm met de volgende stopfout: UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME en STOP 0x000000ED (0x824ED030,0xCu.

Op de Microsoft-site staat hierover wel wat info, maar de oplossing helpt niet echt. Dit is de link:

http://support.microsoft.com/kb/297185

Ik heb ook al andere topics over deze fout gelezen, maar zonder resultaat.

De laptop heeft geen floppydrive.

Ik krijg ook helemaal geen schijfcontrole.

Ik heb al geprobeerd met de 'application & support cd' de opstartbestanden te herstellen, maar dan lijkt hij precies vast te hangen.

Ik heb ook al de 'windows xp cd' geprobeerd, maar als ik dan kies voor installatie, zegt hij dat de c-schijf niet gevonden werd.(Drive C: not available!)

Weet iemand misschien een oplossing?

Alvast bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

bedankt voor de eerste reactie

ik heb nog 1,5 jaar garantie.

dus ik heb net een e-mail gestuurd naar medion met de probleembeschrijving.

binnen de drie dagen krijg ik een antwoord/oplossing.

je mag me dus nog altijd tips en mogelijke oplossingen laten weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

leroy en ik hebben vandaag op school wat overlegd met elkaar en dit topic wat verder besproken dus.

maar we denken alle 2 dat het iets is met de hardware en dus niet zo makkelijk opgelost kan worden helaas.

dus laat ons a.u.b. iets weten wat voor een antwoord u krijgt, als medion het niet op kan lossen dan wij misschien wel met de informatie die medion geeft. (als ze iets geven dan)

Mv.Gr

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

medion MOET er iets aan doen en zeker omdat hij nog in de garantie zit. dus het zal wel héél vreemd zijn als ze er niets aan doen.

laat het weten als je bericht hebt. en dan kunnen wij misschien zeggen wat je dan moet doen, en wat je ongeveer in je bericht moet plaatsen :mrgreen:

MVG

leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn laptop toen uitgezet met de aan/uit-knop.

Is het het beste dat ik dat verzwijg aan medion, kwestie van de garantie niet te verliezen?

ik heb ondertussen wel al een e-mail van medion teruggehad en het komt er op neer dat ze de laptop thuis willen komen halen om te repareren.

Stel dat ze erachter komen dat het niet onder garantie valt, dan betaal ik wel sowieso al 65 EUR onderzoeks- en behandelkosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.