Ga naar inhoud

[OPGELOST] probleem met muis


snoeckie

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

sinds kort heb ik een nieuwe pc, met vista

maar plots toen ik na een tijdje weer op de pc kwam (hij stond nog aan)

ging mijn muis niet meer, toetsenbord wel. dus drukte ik op het connect knopje op de muis en op de usb-ontvanger, maar geen resultaat.

Ook na een herstart wil deze niet meer werken.

Daarna nam ik mijn oud toetsenbord (deze word aangesloten met de PS/2 poort)

maar ook hier werkte alleen mijn toetsenbord en niet mijn muis :stupid:

ik snapte er niets meer van, het kan toch niet dat ze plots allebei tegelijk kapot zijn ofzo....

dan kwam mijn laatste hoop en dat was een oude apple muis die je gebruikt via de usb-ingang, EN DEZE WERKT WEL !!! ik snap er echt niets meer van.

je kan nu wel zeggen: doe door met die apple muis, maar deze heeft maar 1 knop, dus rechtermuisknop ontbreekt, wat heel ombetant is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sinds kort heb ik een nieuwe pc, met vista

maar plots toen ik na een tijdje weer op de pc kwam (hij stond nog aan)

ging mijn muis niet meer, toetsenbord wel. dus drukte ik op het connect knopje op de muis en op de usb-ontvanger, maar geen resultaat.

Ook na een herstart wil deze niet meer werken.

Je schrijft dat je usb toetsenbord nog werkt, dan zijn ze niet allebei defect lijkt me.

Daar je spreekt over usb ontvanger ga ik er van uit dat de muis draadloos is?

Wissel de batterijen van de muis dan eens, als dat niet lukt zal de muis of de ontvanger wellicht defect zijn, daar de applemuis wel werkt op usb, die poorten heb je dus al getest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.