Ga naar inhoud

[OPGELOST] probleempje


kweetnie_2

Aanbevolen berichten

hey mensen ik ben hier met een ander probleem.

als ik counterstrike aan het spelen ben en ik druk op mijn knop om naar windows te gaan duurt het lang om terug te gaan naar mijn bureablad tot zelfs vastlopen van mijn pc. dit is ook het geval wanneer ik gewoon het spel afsluit. en cctrl alt del werkt ook niet.

kan AUB iemand mij helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat counterstrike heel intensief het geheugen gebruikt.

Als je niet te veel geheugen hebt, wordt de swap-file ook meer gebruikt en bij het wisselen van CS naar Win moet al wat in het geheugen zit van CS gewisseld worden van RAM naar swap-file en alles voor Win van de swap-file naar het RAM. Bij het afsluiten van CS moet alles van CS uit het geheugen en de swap-file verwijderd worden en dan het nodige voor Win weer inladen vanuit de swap-file

Dit is heel simpel uitgelegd maar om die wisselingen te doen draait de cpu aan 100 % en soms komt de cpu dan in de problemen met alle gevolgen vandien.

Het RAM uitbreiden zou een oplossing kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat counterstrike heel intensief het geheugen gebruikt.

Als je niet te veel geheugen hebt, wordt de swap-file ook meer gebruikt en bij het wisselen van CS naar Win moet al wat in het geheugen zit van CS gewisseld worden van RAM naar swap-file en alles voor Win van de swap-file naar het RAM. Bij het afsluiten van CS moet alles van CS uit het geheugen en de swap-file verwijderd worden en dan het nodige voor Win weer inladen vanuit de swap-file

Dit is heel simpel uitgelegd maar om die wisselingen te doen draait de cpu aan 100 % en soms komt de cpu dan in de problemen met alle gevolgen vandien.

Het RAM uitbreiden zou een oplossing kunnen zijn.

ik heb nu 1024 RAM zitten is dat niet genoeg voor cs ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Recommended: 2.4 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX 9 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

ram geheugen heb je dus voldoende, de rest weet ik niet.

meestal is de oorzaak van het traag afsluiten/pauzeren te wijten aan het lopende processen/programma's. Ook kan uw virusscaner/windowsupdate of spyware uw pc vertragen.

je kan hem eventueel even opschonen met tuneUp utilities

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Recommended: 2.4 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX 9 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection

ram geheugen heb je dus voldoende, de rest weet ik niet.

meestal is de oorzaak van het traag afsluiten/pauzeren te wijten aan het lopende processen/programma's. Ook kan uw virusscaner/windowsupdate of spyware uw pc vertragen.

je kan hem eventueel even opschonen met tuneUp utilities

karel

processor zal het niet liggen en zo. zal tuneup eens proberen. hooplijk wordt het hier met op gelost.

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.