Ga naar inhoud

[OPGELOST] Problemen met internet !


Jeffius

Aanbevolen berichten

Geachte mensen,

Ik hoop echt dat iemand een oplossing heeft voor mijn probleem waar ik toch al wel een redelijke tijd mee zit, en wat vrij lastig is.

Ik kan al een hele tijd niet meer op msn, hotmail, marktplaats, myspace, ...

En dit is op onze bijde pc's die op een netwerk zijn aangesloten op een belkin router ... als er een onbekende pc binnen komt en zich aanmeld op het netwerk, heeft hij het zelfde probleem, dus het kan niet aan de pc's liggen... dan moet het ofwel aan de router liggen ofwel aan het internet ?

Wie kan me helpen ? ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

zoiezo poort 80, dit is de belangrijkste poort voor het internet

hier mag ook helemaal geen beveiliging op zitten, zoals het blokkeren van uitgaande IPadressen e.d.

ik zou even een reset op de router doen.

er zit aan de achterkant een klein knopje, houd deze ingedrukt totdat de lampjes aan de voorkant allemaal aanstaan. laat daarna het knopje los en de router is geheel gereset.

nu moet hij gewoon weer naar die pagina's toe kunnen

ik zou wel eerst even in de router kijken of de firewall terug aan staat!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoiezo poort 80, dit is de belangrijkste poort voor het internet

hier mag ook helemaal geen beveiliging op zitten, zoals het blokkeren van uitgaande IPadressen e.d.

ik zou even een reset op de router doen.

er zit aan de achterkant een klein knopje, houd deze ingedrukt totdat de lampjes aan de voorkant allemaal aanstaan. laat daarna het knopje los en de router is geheel gereset.

nu moet hij gewoon weer naar die pagina's toe kunnen

ik zou wel eerst even in de router kijken of de firewall terug aan staat!!!

Dan moet ik hem volledig terug instellen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet ik hem volledig terug instellen ?

sommige wat nieuwere routers die installeren zich zelf. zo één van mijn routers is een netgear router, en die installeert zichzelf als ik hem reset.

ik moet eerst verbinding maken met internet na het resetten, en dan geeft hij automatisch de installatie van de router weer.

je moet dan alleen wat gegevens invullen zoals het admin password e.d. en dan kun je gelijk op internet.

is dit niet het geval, zit er altijd nog een boekje bij, waar kort in staat uitgelegd, hoe je je router moet 'installeren'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.