Ga naar inhoud

[OPGELOST] Problemen met start menu


Wlf

Aanbevolen berichten

Na een propere installatie van Windows XP SP3 heb ik dus problemen met het start menu.

Het internet en e-mail icoontje ontbreken en ik kan ook geen snelkoppelingen toevoegen.

De lijst met meestgebruikte programma's werkt wel maar ik gebruik liever mijn eigen snelkoppelingen.

my.php?image=startmenuerrorbt3.jpgstartmenuerrorgs0.th.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is veel heel vreemd, maar is simpel op te lossen:

open het start menu en klik ergens op een lege plaats (vb: naast de knop afsluiten) op eigenschappen. Bij optie "Menu Start" kan je daarnaast op "Aanpassen" klikken. Hier kan je dan alles aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open Windows Taakbeheer (CTRL + ALT + Delete) en klik op het tabblad 'Processen'.

Zoek het proces genaamd explorer.exe. Klik op 'Proces beëndigen'. Nu moet je niet schrikken dat je startbalk enz. weggaat, dit is normaal. Klik nu op het tabblad 'Toepassingen' en klik op 'Nieuwe taak...'. Typ in het tekstvak: explorer.exe en klik vervolgens op OK. Even kijken of dit helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

vooralleer u tewerkt gaat met een complete windows herstel raad ik u even te dit te controleren op een snellere manier:

klik op start en dan op uitvoeren, in het lege veldje zet je volgende sfc /scannow hou uw xp cd wel bij de hand want windows controleert nu alle bestanden met de cd

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.