Ga naar inhoud

[OPGELOST] Spooler SubSysteem App.


El Martino

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik zou dringend iets moeten afdrukken maar sinds maandag wil de computer niets meer afdrukken. Ik ben er vrij zeker van dat het aan mijn print spooler ligt. Via services.msc heb ik hem al proberen opnieuw te starten maar dit gaf geen positief effect. Ik heb nog een aantal dingen geprobeerd en ergens op het internet heb ik gelezen dat het misschien lukt met iets te verwijderen uit het register. Dit kon via een link zoals deze You cannot add a printer and you receive printer spooler error messages in Windows XP maar het probleem is dat mijn computer niet op support.microsoft.com geraak, wat ik ook probeer.

Kunnen jullie mij helpen met ofwel het openen van deze site ofwel het geven van oplossingen voor mijn spooler probleem?:santaclaus:

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op afdrukken druk krijg ik deze melding:

Er kan niet worden afgedrukt in Windows wegens een probleem met de huidige printerinstelling:

*Druk een testpagina vanuit windows af.

*Controleer of de printer is ingeschakeld en of deze on line is

*installeer het printerstuurprogramma opnieuw

Ik heb ook al de melding gekregen dat de print spooler niet actief was en hij was nochthans ingeschakeld. Bij configuratiescherm, bij de printers staan er ook geen in de lijst en er zijn er wel geïnstalleerd en som komt er een bericht dat er een fout is opgetreden bij de Spooler Subsystem App.

Bij mijn logboek had ik deze foutmelding:

Type gebeurtenis: Fout

Bron van gebeurtenis: Service Control Manager

Categorie van gebeurtenis: Geen

Gebeurtenis-ID: 7031

Datum: 16-12-2008

Tijd: 13:21:49

Gebruiker: n.v.t.

Computer: COMPUTER

Beschrijving:

De Print Spooler-service is onverwacht gestopt. Dit is 1 keer gebeurd. De volgende herstelbewerking zal over 60000 milliseconden worden uitgevoerd: Service opnieuw starten.

Zie Help en ondersteuning op Events and Errors Message Center: Basic Search voor meer informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar dan krijg ik een foutmelding en lukt het niet. Volgens mij moet ik iets wijzigen in het register maar ik weet niet precies wat.

Dit is een foutmelding dat ik regelmatig krijg:

In Spooler SubSystem App is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.