Ga naar inhoud

[OPGELOST] Standaardprinter in Vista


Skoebidoe

Aanbevolen berichten

Ik heb aan mijn PC een eenvoudige Samsung laserprinter hangen. Ik wou hem in Vista als standaardprinter instellen. Ik heb dit proberen doen via configuratiescherm>>>printers >>>en dan Samsung als standaardprinter aanvinken.

Wat blijkt nu? Elke maal als ik heropstart, staat Verzenden naar Onenote2007 als standaard.

Wat doe ik verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, ik durf die one note printer niet meteen eraf gooien omdat ik schrik heb dat mijn systeem in de soep gaat draaien.

Als ik hem wil verwijderen, krijg ik de vraag of ik wel wil doorgaan... als ik op de details klik, zie ik dat dit ergens in "C:\Windows\system32\printui.exe/Mq zit. Ik vraag me af of ik het dan wel er kan af gooien. Het lijkt misschien koppig van mij maar ik doe niet graag iets als ik ook niet weet wat ik precies doe. Trouwens, die UAC... is dat dat ding dat jou voortdurend vraagt of je verder wil gaan? Als het dat is, heb ik maar 1 conclusie: het is knap storend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn nog meer van die storende zaken in vista geloof me. je zult toch die onenote printer eraf moeten smijten en nadien terug erop zetten ik denk zelf dat het via de help functie kan gedaan worden van onenote als ge daar herstellen kiest. en voor de rest zult u me toch moeten vertrouwen, heb reeds meer dan 20j ervaring en de titel van microsoft mcse heb ik niet zomaar verkregen tussen de soep en de pattaten zene ook al ben ik redelijk anti bill gates minded. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel helemaal niet aan jouw expertise op vlak van PC en ICT. Integendeel, ik ben jou zelfs heel erg erkentelijk voor de hulp die je me reeds geboden hebt. Mocht ik de indruk gewekt hebben dat ik jou ongeloofwaardig vind, dan was dit helemaal niet mijn bedoeling.

Ik zal er die One Note printer afgooien. Is dat iets dat bij het Office pakket hoort? Ik zal ook laten weten wat het resultaat is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.