Ga naar inhoud

[OPGELOST] updates lukken niet


LL89

Aanbevolen berichten

Ik heb met een cd van Windows XP SP1, windows XP home edition geïnstalleerd. Ik ben nu bezig met het installeren van de updates. SP2 en SP3 zijn gelukt maar als ik nu wil verder doen dan krijg ik via windows update het volgende:

"De volgende updates zijn niet geïnstalleerd:

KB907417: Update voor Office 2003

KB928365: Beveiligingsupdate voor Microsoft .NET Framework versie 2.0

KB951476: Update voor het filter voor ongewenste e-mail in Microsoft Office Outlook 2003

Microsoft Office 2003 Service Pack 3 (SP3)

KB950759: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 7 voor Windows XP"

Het installeren van Live Messenger lukt ook niet, AVG virusscan of Office dan weer wel. Ik heb het .NET framework geïnstalleerd (al heb ik geen flauw benul voor wat het dient), Windows installer 3.1 lukt ook niet maar 4.5 is wel gelukt (denkek want kvind er eigenlijk nergens iets van terug). Alle tips op de hulppagina's van Windows Update en Live Messenger support heb al geprobeerd maar die werken uiteraard niet.

Heeft iemand enig idee waar dit zou kunnen aan liggen?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voer even dit tooltje uit:

Cleanup and Repair Tool

Cleanup and Repair probeert veel voorkomende problemen op te lossen door zaken opnieuw te installeren, registreren of te verwijderen. Cleanup and Repair verwijderd alleen bestanden die u daadwerkelijk niet meer nodig heeft of die automatisch door Windows opnieuw worden geïnstalleerd. Cleanup and Repair voert o.a. de volgende zaken uit:

  • Verwijderen van tijdelijke internetbestanden
  • Verwijderen van tijdelijke Windows bestanden
  • Verwijderen van tijdelijke Windows Update bestanden
  • Opnieuw registreren van Windows DLL bestanden
  • Opnieuw registreren van Internet Explorer DLL bestanden
  • Opnieuw registreren van Windows Update bestanden
  • Herinstalleren van het Help en Ondersteuningscentrum
  • Herstelpunt maken
  • Verwijderen van onbekende URL doorverwijzingen
  • Verwijderen van Internet Explorer cookies
  • Verwijderen van geïnstalleerde Internet Explorer objecten (Deze worden automatisch opnieuw aangeboden bij het surfen op het web)

http://www.pcstress.net/cleanup.exe

openen en op start drukken. daarna even de pc herstarten en proberen up te daten

Laat even horen of dit nu lukt

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.