Ga naar inhoud

[OPGELOST] Usb


hh.boers

Aanbevolen berichten

IK heb getracht via de DVD van Mio navigatie de USB-driver te installeren.

Na deze poging die om mij onduidelijke reden maar gedeeltelijk gelukt is

funcioneren de USBpoorten voor de Camera-Opslag (USBstick) -etc niet meer,verder funcioneert de PC normaal.

Sluit ik bv. een USB-stick aan dan komt in de werkbalk linksonder het USBsymbool met de melding "onbekend".

Ik heb getracht dit op te lossen via systeemherstel, helaas zonder resultaat.

Via systeeminfo krijg ik de melding "'geen driver"

Hoe kan ik dit herstellen??:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK ben even informatie gaan opzoeken en zie dat dit apparaat gebruik maakt van USB 1.1 waardoor er problemen ontstaan zijn met de USB drivers. Het beste lijkt me om even naar de webpagina van fabrikant van je USB stick te gaan en daar de benodigde drivers te downloaden en te installeren.

Een tweede optie is om in apparaatbeheer je USB aansluitingen of poorten te verwijderen. Daarna de PC uitschakelen en terug opstarten. Normaal gezien moet je dan bij het opstarten van PC mededeling krijgen, nieuwe hardware gevonden, en dit zullen dus de USB poort(en) zijn, en zal windows de drivers automatisch gaan opzoeken en installeren. Je USB-stick zal gebruik maken van USB 2.0 en daardoor niet meer herkend word.

Het beste lijkt me wel om even naar webpagina fabrikant te surfen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.