Ga naar inhoud

[OPGELOST] Windows Vista geen bestanden downloaden (2)


Gast Lilian

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb exact hetzelfde probleem en ben al een aantal uurtjes bezig om dit te fixen, wat maar niet lukt. De rottigheid is dat je niets kunt downloaden, maar het is me wel gelukt om het te downloaden naar de brander, het progje op een schijf te zetten en het vandaar op te starten.

Adware, Ccleanner, Spybot S&D, Hitman Pro 3, Malware Bytes ....helaas, die hebben niets kunnen vinden.

Gescand met Dr.Web (die pakt alles wat verdacht is, zelfs rootkits), heeft ook niet mogen baten.

Ik probeer nu Combofix op de 1 of andere manier op het bureaublad te krijgen........*fingers crossed*.

Mocht dit lukken en Combofix vindt iets,dan laat ik het jullie weten natuurlijk.

Iemand anders nog suggesties?

Groetjes,

Lilian.

P.S. als je even googled, dan zie je dat er aardig wat mensen zijn die met hetzelfde probleem zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lilian,

Wel kunnen downloaden naar de brander.

Dus waarschijnlijk op een cd-rw.

Dus kan je zeggen waar Internet Explorer die moet opslaan en in dit geval naar de brander.

Hebt je toevallig een tweede schijf (geen tweede partitie)

Hebt je geprobeerd te downloaden naar die schijf D:\ schijf opslaan.

Als ik u bericht leest dan lijkt het dat de eerste schijf volledig beveiligd is door een virus of wat ook.

Maar dan vind ik vreemd dat je wel kan installeren in c:\

Kan je hier uw log plaatsen dan kan Kape dit grondig bekijken.

Als u meerdere log hebt nog beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Stegisoft,

Ja hoor, naar de brander op een CD-R ging prima.

Heb Combofix vanaf de site rechtstreeks naar F (mijn DVD_brander/speler) gedownload.

Vanaf de schijf toen Combofix naar het Bureaublad gekopierd.......et voila.

*even een waarschuwing voor anderen.......Combofix MOET dus op het bureaublad worden geinstalleerd.........absoluut NIET starten vanaf de CD of een andere locatie*

Combofix is net klaar met mijn computer.........hij heeft er wel wat dingen uitgehaald, maar niet hetgeen wat deze ellende veroorzaakt.

Ik kan dan ook nog steeds niet downloaden en mijn virusscanner krijg ik met geen mogelijkheid aan de gang enz. enz.

Downloaden en installeren met auto. Windows Update gaat wel en een systeemherstelpunt maken en terugzetten van een herstelpunt gaat ook zonder problemen.

Heb UAC ook uitgezet en nog eens extra gekeken naar mijn IE instellingen........dat staat allemaal goed.

Ik weet nu echt niet meer hoe ik dit kan herstellen.

Misschien een Hijack log??, maar........daar heb ik de echte knappe koppen bij nodig, als leek durf ik daar echt niet mee te gaan knoeien.

Iemand nog andere ideetjes?

Groetjes,

Lilian

Update: Rechtstreeks naar D downloaden gaat ook niet.

Zal het log van Combofix hier zo even proberen te neerzetten.........weten we meteen of het uploaden wel lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape,

Ik heb de log gecorrigeerd zodat het leesbaar is.

Het is niet gelukt om de log proper te krijgen.

Zal eens kijken of het anders kan.

Test.log is beter en leesbaar.

Liliane,

Ik merk dat u veel programma hebt voor het zelfde doel.

Vermoedelijk gaat bij u om een totaal andere probleem dan die 2 andere die hier ook een probleem heeft.

hijackthis2.log

test.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Stegisoft,

Ja he?, zie er ook een paar typische dingen in staan..........maar nu moet ik er wel bij zeggen dat dit een mening is van een leek...........ik heb dan ook niets weggehaald en ik wacht rustig af op de expert :-)

Wat ook zo vreemd is, is dat ik niet eens mijn eigen logjes die ik hier heb neergezet kan openen, het wordt steeds gekker.

Laten we hopen dat Charles en Marjolein met deze logjes ook verder geholpen kunnen worden.

Ik heb nog de mazzel dat ik 2 laptops tot mijn beschikking heb en wat kan lopen knoeien met downloaden op de ene computer........logjes/programmatjes verzenden via email en dan opslaan naar de F: drive-->branden etc.

Het lukt n.l. niet altijd om rechtstreeks te downloaden naar de F:drive.........zo raar!

En ik neem voor nu maar even aan dat als ik ook niet naar een E of D schijf kan downloaden/opslaan dat dit ook niet lukt met een USB stick.

Mijn virusscanner (AVG) geeft nu ook continu foutmeldingen als ik Outlook open.......iets met een dll dat niet helemaal in orde is.

Heb de computer vannacht aan laten staan en nogmaals een volledige scan uitgevoerd (Dr. Web-Cure it), duurde 4.5 uur, maar hij vindt nog niet het kleinste stukje malware.........alle indicatoren stonden op 0.

Voor de zekerheid ben ik nu nog een keer Malware Bytes erover heen aan het laten lopen, daar is hij nu mee bezig en daarna nog maar een keer Combofix en om het feest compleet te maken nog maar eens een Hijack log maken. Ik zal de logjes dan ook even vervangen als ik hier mee klaar ben.......weten we zeker dat alles echt up to date is.

Het is toch om moedeloos van te worden.

Even een vraagje.........heeft niets met dit te maken, want had hier al eerder last van.

Als ik een berichtje hier wil neerzetten, dan kan ik gebruik maken van smileys, uploaden van bestanden......text in verschillende kleurtjes........enz.

Maar bij mij doen die knopjes het niet op deze computer, op de andere laptop is het geen probleem. Heb beide computers hetzelfde ingesteld........maar ik krijg het maar niet voor elkaar.

Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Groetjes,

Lilian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape,

Ik heb de log gecorrigeerd zodat het leesbaar is.

Het is niet gelukt om de log proper te krijgen.

Zal eens kijken of het anders kan.

Test.log is beter en leesbaar.

Liliane,

Ik merk dat u veel programma hebt voor het zelfde doel.

Vermoedelijk gaat bij u om een totaal andere probleem dan die 2 andere die hier ook een probleem heeft.

Mmmm....zou kunnen natuurlijk, maar heb hier nooit eerder problemen mee ondervonden. In die logjes staan ook een aantal dingen die ik met systeemherstel terug heb gekregen.

Dat is het eerste wat ik n.l. heb gedaan toen de comp niet meer wilde downloaden.

Heb de computer inmiddels teruggezet naar een ander herstelpunt en een aantal programmatjes heb ik er nu dan ook niet meer op staan.

Ik ga zo ook nog even het één en ander checken en verwijderen en denk dat ik mijn AVG er ook maar afgooi.........die zorgt op dit moment voor problemen en kan hem later gewoon weer opnieuw installeren.

Ik ben heel benieuwd hoe Charles en Marjolein er op dit moment voor staan.

BTW......waren mijn logjes niet te lezen? Wat heb ik verkeerd gedaan->weet ik dat voor zometeen als ik de nieuwe erop zet.

Groetjes,

Lilian

---------- Bericht toegevoegd om 12:10 ---------- Vorig bericht was om 12:08 ----------

Liliane,

Wacht even af want ik heb een sterke vermoeden van iets.

Okay....mag ik weten wat je vermoed? xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.