Ga naar inhoud

[OPGELOST] Windows Vista naar Windows 7


Aanbevolen berichten

Nu aanstaande Dinsdag 5 Mei komt Windows 7 uit, die zodus tot en met Juni komend jaar gratis gebruikt mag worden. Kan ik dit over mijn bestaande Windows Vista Home Premium installeren of moet ik met een zuivere lei beginnen dat ik echter niet zo zie zitten. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let wel op dat Windows 7 die nu uitkomt dat dat een Release Candidate is, en dat het maar een voorlopige versie is.

Die nog instabiel kan zijn en fouten bevat.

Nu MOET je zelfs Vista hebben om Win7 RC1 te kunnen installeren.

Dat blijkt uit DIT artikel, dit is om te testen of het upgrade vanaf Vista goed verloopt.

Echter kan dit niet door Microsoft gegarandeerd worden dat dit ook echt lukt, en dat niet heel je Vista installatie naar de knoppe is ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Let wel op dat Windows 7 die nu uitkomt dat dat een Release Candidate is, en dat het maar een voorlopige versie is.

Die nog instabiel kan zijn en fouten bevat.

Nu MOET je zelfs Vista hebben om Win7 RC1 te kunnen installeren.

Dat blijkt uit DIT artikel, dit is om te testen of het upgrade vanaf Vista goed verloopt.

Echter kan dit niet door Microsoft gegarandeerd worden dat dit ook echt lukt, en dat niet heel je Vista installatie naar de knoppe is ;-)

Ik voldoe aan de eisen die beschreven zijn, ik bezit vista op mijn Dell computer. Draait het mis dan wordt het terug herinstalleren, hopelijk niet maar ben benieuwd. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.