Ga naar inhoud

Opstart problemen met Dell Inspiration 1525


Lambieck

Aanbevolen berichten

Ik kan mijn laptop niet opgestart krijgen.

Wat ik ook probeer hij blijft zoeken naar problemen om Windows te openen.

nu gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat hij een 2 maanden geleden gevallen is, doch bij nacheck hij daarna normaal opstartte. Bij installatie op een nieuwe lokatie werkte hij in het begin normaal doch langzaam maar na enige dagen stopte hij nadat ik hem op incorrekte wijze had uitgeschakeld.

bij hernieuwd opstarten krijg je dan de vraag of je windows normaal of via beveiligde wijze wil opstarten.

En dan begint de ellende...de laptop blijft eindeloos zoeken naar een oplossing om op te starten.

fyi. Dit bericht is verstuurd vanaf mijn ipad. Elke suggestie wordt met dank uitgevoerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat ik de laptop in het geheel niet gestart krijg.

ik kom niet verder als 'als er problemen worden gevonden worden die door Systeemherstel hersteld'

'dit kan enige minuten duren'...Ik laat de laptop tot het eind van de dag dan draaien doch een herstel wordt niet uitgevoerd ergo conclusio ik kan NIETS doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je in veilige modus komen?

In het begin wel, maar nu geeft hij telkens 'opstart herstel starten (aanbevolen) en 'normaal starten'

ik heb beide opties uitgeprobeert, doch er gebeurt niets.

op dit moment staat hij al langer dan 2 uur te draaien zonder resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druk je wel op tijd op F8 ( is dit de toets voor jouw computer?) want als hij de boodschap geeft "'opstart herstel starten (aanbevolen)" : wel, die boodschap krijg je normaal pas als je al echt in windows zit.

Anders gezegd: druk je wel op die toets op het ogenblik dat je nog in de bios zit? (dat zwarte scherm met alleen maar witte tekst) ? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

F8 knop reageert niet...

Ik kreeg wel een bericht dat ik contact op moest nemen met Dell want het systeemherstel kwam er ook niet uit.

de computer werd hierna uitgeschakeld en opnieuw gestart met het resultaat dat ik nu een groen/blauw gekleurd scherm heb met een roterend icon en de tekst 'een ogenblik geduld' Ik heb dit al meerde malen eerder meegemaakt waarbij dat 'ogenblik' wel heel erg lang was zodat op een gegeven moment het scherm weer zwart werd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bericht 2- het uitvoeren van opstartherstel- moet je uitvoeren vanaf een schijfje.

Dus opstarten vanaf die cd of dvd, het is niet nodig dat Windows opstart en je hoeft ook geen F8 te drukken.

Je moet er enkel voor zorgen dat je kan opstarten vanaf cd of dvd, alles staat te lezen in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.