Ga naar inhoud

Opstarten Windows blijft hangen in blauw scherm na aanpassen resolutie


JeroenB

Aanbevolen berichten

Hi, ik heb een HP Pavilion G7-1220s notebook.

Sinds de laatste keer dat de laptop is afgesloten blijft hij bij het opstarten hangen in een blauw scherm.

Ik krijg het windowsd statusbalkje te zien en ook het logo zelf. Dan komt ie met het blauwe windows scherm (niet blue screen of death).

Resolutie verspringt en daarna is het hangen.

Systeemherstel met de files op de laptop enook met een startup disk (gedownload) loopt vast en de HP tools halen ook niks uit, als ik er al bij kom.

Veilige modus lukt meestal niet, als ie daar wel in komt zie ik een zwart scherm met in de hoeken "veilige modus".

De muis cursor reageert nog wel maar verder niets. Heeft iemand hier ervaring mee? Zou het een hardware dingetje kunnen zijn?

thx Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kweezie, dat hielp allemaal niet.

Uiteindelijk de HDD in een docking geprikt en de Windows partitie bleek kapot te zijn, al mijn data weg!

Ik kreeg bij benaderen van die schijf melding dat ie niet toegankelijk was en ik 'm moest formatteren.

Na veel zoeken een tool gevonden waarmee ik vanuit met docking toch bestanden terug kon vinden, mooie tool dus!

Freeware tot een recovery van 2G aan data, die heb ik ook gebruikt :-) EaseUS Data Recovery Wizard, hoop foto's en bestanden mee kunnen achterhalen.

Is een goeie tip voor iedereen met dezelfde problemen die denkt zijn data kwijt te zijn. Dank voor je reply! :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.