Ga naar inhoud

Opstartprobleem


Gast comipami

Aanbevolen berichten

Bij het opstarten van windows XP home, kom ik bij mijn accounts. Na een account geselecteerd te hebben worden de persoonlijke instellingen geladen, je ziet heel even het bureaublad en dan de tekst: de netwerkverbindingen woren afgesloten en je komt weer in het account keuze menu. Ik kom dus helaas geen stap verder om bv systeemherstel uit te voeren. Drie dagen geleden was er niets aan de hand.

Wie kan mj helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal geprobeerd, zelfs vanuit veilige modus, alle mogelijkheden, krijg ik vanuit het welkom venster na aanmelding account, steeds hetzelfde.... Met veilige modus opstarten met opdrachtprompt krijg ik dus hetzelfde..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben je in bezit van je installatie cd xp [home/pro] zoja :probeer dan zo op te starten dat je de help bestandjes kunt oproepen die op die cd staan om je pc te checken op fouten...

ik spreek niet over een herinstal !! vrees ervoor dat er dll bestandje werdt verwijderdt"want wat jij daar zo beschrijf heb ik jaren geleden al meegemaakt " ook op een xp pc..bij mij heeft toen de cd xp pro mijn pc hersteldt

aangepast door q-tex
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Q-tex, ga ik zoeken, want ik heb de originele install cd rom.

Thanks Kleinesharon, helaas lukt mij dat niet want dan zou ik systeemherstel al doorgevoerd hebben. Ik kom alleen terug in het venster welkom, ook vanuit veilige modus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oplossing gevonden in Het systeem herstellen bij een beschadigd register waardoor Windows XP niet kan worden gestart

Heb het gedeelte deel 1 op blz 2 en 3 punt 5 en punt 6 uitgevoerd en ik kwam binnen op mijn account.

Let wel nadat ik de originele cdrom Windows xp home edition had ingevoerd via F8 en bij herstelvraag de R heb ingevoerd. Ik kwam in de opdrachtprompt uit en heb alles ingevoerd.

Gelukkig! Ga nu systeemherstel uitvoeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.