Ga naar inhoud

opstartprobleem


Aanbevolen berichten

Hi,

Ik krijg windows vista niet opgestart.

c

In het Windows Opstart Beheer scherm komt de tekst te staan : Status : Oxc0000001

Informatie: er is een onverwachte fout opgetreden.

Ook een herstelschijf aangemaakt via een andere pc , mijn bios op cd/rom ingesteld (32 bits ?? vista) opgestart

en een willekeurige toets te hebben ingedrukt.

Wat kan ik hier nog doen?

Ik heb geen besturingsschijf ( de pc werd compleet geleverd met Vista in 2006).

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt,

Robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je nog opstarten in veilige modus?

Dadelijk na het aanzetten van de pc druk je herhaaldelijk op de toets F5 (of F8)

Normaal krijg je dan een aantal keuzemogelijkheden.

Kies voor opstartherstel en volg verder de instructies van de procedure.

Als dit niet lukt, probeer dan de optie systeemherstel en ga terug naar een herstelpunt toen je pc nog wel normaal opstartte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Helaas lukt het opstarten in Windows Vista mij nog steeds niet...

Zodra ik de pc opstart krijg ik in alle opties om op te starten, veilige modes etc. de volgende tekst in mijn scherm:

Windows Opstartbeheer.

Kan windows niet starten.Dit wordt mogelijk veroorzaakt door een recente hardware- of softwarewijziging.Dit kunt u doen om het probleem op te lossen:

1. Plaats de windows-installatieschijf ( die heb ik dus niet..) en start uw computer opnieuw op.

2. Selecteer de taalinstellingen en klik op volgende.

3. Klik op 'uw computer herstellen'.

Als u deze schijf niet hebt, dient u voor de assistentie contact op te nemen met de systeembeheerder of fabrikant van uw computer.

Status : Oxc0000001

Informatie: Er is een obverwachte fout opgetreden.

Wat kan ik nog proberen?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.