Ga naar inhoud

opstartvenster wil ik weg


Gast yoke

Aanbevolen berichten

goeiemorgen,

ik had gisteren even gek gedaan en het bricopack(vistalook) even gedownload, maar ik vind het toch maar rommel en ik heb het er afgegooid. Ik had mijn windows ingesteld dat het aanmeldingsscherm niet moest komen vermits ik alleen gebruiker ben van mijn pc. Na het verwijderen van dat bricopack komt er nu een vierkant venster waar ik eerst op enter moet drukken alvorens mijn windows opstart en als ik afsluit komt er ook een vierkant venstertje ipv de normale afmeldknoppen. Ik heb al gekeken bij "hoe gebruikers zich aanmelden" en het vinkje van dat opstartscherm staat er niet bij, dus dat aanmeldvenster zou toch normaal niet mogen komen dacht ik. Ik heb ook al een systeemherstel gedaan maar dat heeft niets opgeleverd.

Nu is mijn vraag hoe ik dit venster wegkrijg. Misschien iets in het register dat ik moet veranderen of verwijderen? Als iemand raad weet zeg me dan ook even stap voor stap hoe ik het moet doen, want met register heb ik geen ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu inderdaad mijn opstartvenster niet meer om in te loggen, maar het heeft wel een boel problemen opgeleverd. Mijn Outlook Express moest ik terug instellen en ik ben nu al mijn e-mails kwijt en ook al mijn favorieten :(. Na een tijdje zoeken kon ik dan ook terug bij mijn andere harde schijven want die toegang was eerst geweigerd. Ik heb er dan nog een adminstrator moeten bijmaken met volledige rechten. Alles moet nu terug ingesteld worden. Maar ja ik heb nu geen opstart aanmelding meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.