Ga naar inhoud

outlook express 6


robert1

Aanbevolen berichten

Beste,

in mijn mails krijg ik regerlmatig een foute weergave van letters: vb.:" een "wordt vervangen door iets als: à€´ù,:pcguru: en andere woorden worden gewoon weergegeven. De meeste mails hebben dat niet, maar een aantal wel;

Waarschijnlijk een virus dat ik niet kan wegfilteren?

Ik heb Norton 360 als beveiliging en laat soms Superantispyware draaien.Helpt niet.Wel vervelend.

Kan iemand helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dank voor je advies;spijtig genoeg blijft probleem bestaan.Naast sommige letters die totaal vervormd stijl ^鵧 in plaats van bvb'een', krijg ik daarnaast ook zeer vaak,soms om de 2 minuten,de boodschap op mijn scherm:"Berichten kunnen gecomprimeerd worden..'Vervelend maar op te lossen door telkens op "annuleer" te klikken.

Ik hoop dat je nog andere mogelijke oplossingen hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Berichten kunnen gecomprimeerd worden..'Vervelend maar op te lossen door telkens op "annuleer" te klikken.
Daar maak je niet de beste keuze :sad

Het is veel beter - voor de gezondheid van je Outlook Express - om dat comprimeren automatisch te laten uitvoeren.

Bovendien zit er in het programma ingebouwd dat het telkens deze vraag opnieuw zal stellen, omdat je een maximum aantal bewegingen in Outlook Express hebt bereikt. Aanvaarden van dit aanbod om te comprimeren, lost dus dit probleem onmiddellijk op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.