Ga naar inhoud

P.C. valt uit tijdens D.L.


Gast ourso000

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb al langere tijd een zeer irritant probleem, mijn (vorige) pc (windows xp) valt (alleen) uit tijdens het downloaden, met of zonder pay server, en start dan meteen weer op.

Heb ook al meerdere D.L. progjes geprobeerd (grabbit en Newsleecher)

Dit probleem is zo`n jaar geleden begonnen, wat raar is dat mijn zoon toen hij nog thuis woonde met zijn eigen pc ook dit probleem had, en nu op een ander adres woont dit probleem al maanden niet meer heeft.??

Nu heb ik sinds twee weken een nieuwe pc, (windows vista) dus ik vol goede moed aan het downloaden, en wat gebeurt er, juist, mijn nieuwe pc valt al naar een paar minuten uit en start uit zich zelf weer op zoals dit hier al meer als een jaar gebeurt met deze drie verschillende compies, ik dus goed pissig !

Heb inmiddels ook al een andere internet provider maar dat maakt ook al niets uit

Heb ook al een mge protection center (stroom) voor deze pc zitten dus hier kan het ook al niet aan liggen.

Als ik met deze pc werk zonder te d.l. dan valt hij niet uit ook al staat hij de hele dag aan. !!?

Ik begin mij af te vragen of deze pc niet uitvalt op de internetverbinding, is dit eigenlijk mogelijk?

Ik weet het niet meer,,, Helluuuup !!:bawling:

Mijn pc;

Intel duo core 3.00 ghz 1333mhz 4 mb

Moederbord asus p5k

HD 2x WD 500gb 7200 rpm 16 mb s-ata

Voeding zalman 500 watt

Geheugen Kingston 2x1 gb

Geforce 8800 gts 512 mb

Temp. cpu is volgens pc probe 20 graden

,, ,, moederbord 35 graden

,, ,, geforce 51 graden

Link naar reactie
Delen op andere sites

aan ourso000: gelieve uw vragen maar op 1 plaats te stellen, het heeft geen zin om uw vraag op meerdere plaatsen op het forum te posten, dit veroorzaakt alleen maar problemen voor de medewerkers op uw probleem goed op te volgen.

Ik heb dit intussen in orde gemaakt

Bedankt alvast.

Antwoord nog even op de vraag van Psolutions zo kunnen we verder kijken

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.