Ga naar inhoud

paar vragen


marten_

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb sinds een korte tijd windows vista (na een paar jaar XP soepel gedraaid te hebben) en ik stuit op wat probleempjes.

eerste probleem is een beetje een raar probleem, maar ik hoop dat ik het goed uitleg. kijk als je op ' drukt, en dan bijv een e/i/a/u/o etc drukt, hoort er normaal een e (accent naar rechts) te komen, bij xp ging dat altijd goed, maar nu komt er 'e te staan, wat doe ik fout?

ten tweede merk ik dat een paar game prestaties achteruit gaan. ik wil nog wel eens het spel call of duty 2 spelen, en ik merk gewoon dat het minder soepel gaat. ik heb wel de compactibaliteits modus omgezet naar service pack 2, maar zijn er nog andere dingen die ik kan doen om het gamen te versoepelen?

en ten derde heb ik een engelse windows vista xd maar ik zou hem graag in het nederlands hebben, kan ik dat ergens downloaden of...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

punt 1:

op welke instellingen staat uw toetsenbord?

normaal verschilt dit van instelling.

kijkt u eens links naast uw klokje wat daar staat (en waarschijnlijk) en dan de eigenschappen daarvan.

dat de game prestaties achteruit gaan is omdat vista zoveel van de pc vraagt.

dat is de reden ook dat de minimale systeemvereisten voor een game op vista hoger liggen dan die voor een XP game (als het dezelfde game is uietraard)

als dat gaat werken met uw eigen key zou u een nederlandse vista dvd kunnen lenen ergens en dan uw eigen key gebruiken...

weet alleen niet zeker of dit gaat werken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je kan een nederlands patch downloaden gewoon bij updates gaan en dan bij extra

dit duurt lang het is 600 mb als je dat gedaan hebt ga je naar je configuratiescherm en daar verander je je taal naar nederlands en dan gewoon pc opnieuw opstarten

en ja vista vertraagt je spellen en je zal nog veel foutjes tegen komen helaas ...

mijn advies is behoud xp geen problemen en je spellen gaan weer soepel zijn ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.