Ga naar inhoud

pc blijft hangen tijdens het opstarten...


frodoke

Aanbevolen berichten

Sinds een paar weken blijft m'n pcke soms hangen tijdens het opstarten van windows 7, als ik in de windows logboeken ga kijken komen er vaak 2 dezelfde foutmeldingen terug in de lijst...misschien kunnen jullie me hiermee helpen? De fout meldingen zijn:

foutmelding 1060, application popup; \SystemRoot\SysWow64\DRIVERS\thdudf.sys kan niet worden geladen vanwege incompatibiliteit met dit systeem. Vraag de leverancier van de software om een compatibele versie van het stuurprogramma.

foutmelding 7000, service control manager;

De TOSHIBA UDF2.5 Reader File System Driver-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:

Het laden van het stuurprogramma wordt geblokkeerd

Ik heb wel een andere pc dan die in m'n profiel beschreven staat en ik krijg dit niet aangepast.

ik heb dus windows 7 64bits met eset smart security 6, malware bytes pro, ik denk niet dat pc besmet is met virus...

Alvast bedankt voor de reply

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem heeft zich weer voorgedaan, bij opstarten blijft pc hangen; ik kan dan alleen m'n pc herstarten door aan/uitknop een paar seconden in te houden en herstart pc en geeft dan een keuzemenu weer waarin ik kan kiezen: pc starten in veilige modus, in veilige modus met netwerk of normaal starten. Nu meestal lukt het me om normaal te starten maar nu deze keer alleen in veilige modus (met netwerk).

Waaraan kan dit liggen? ik vermoed dat die foutmeldingen in logboek er voor iets tussen zitten, met googlen kom ik er ook niet uit.

Alvast bedankt voor de reply.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik heb/had dus een herstelpunt terug gezet, maar na een paar dagen bleef m'n pcke weer hangen bij het opstarten...Ik heb gisteren de knoop doorgehakt en windows terug geïnstalleerd en nu zie ik die foutmeldingen niet meer in logboeken. Momenteel lopen de updates van windows binnen en blijft alles goed marcheren xD.

Wat er juist mis was gelopen weet ik niet(ik vermoed dat ik met auslogic boostspeed iets te veel heb laten verwijderen, maar het progje maakt altijd backups vooraleer het iets verandert aan je systeem en daar kon ik het ook niet mee terug fixen...op deze windows zal ik het toch niet meer gebruiken:-))

Ik laat binnen een paar dagen(als al de updates binnen zijn en m'n systeem terug op orde is) nog wel iets weten, maar ik vermoed dat dit probleem opgelost is.

Thx m8s

aangepast door frodoke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.