Ga naar inhoud

PC blijft maar herstarten en komt niet verder dan Windows logo.


Nosmoke

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb bijna zelfde probleem. Mijn PC blijft maar herstarten en komt niet verder dan Windows logo (Windows XP). Welke optie ik ook kies (normaal of veilige modus) wil niets helpen. Enige verschil met j.bes is dat ik niet weet waar het vandaan komt. Voor zover ik weet was geen update bezig op dat moment. Omdat het PC is van mijn dochter vermoed ik dat het om een virus gaat (dat was mijn eerste gedachte).

Ik heb geprobeerd met de BART CD van avast! probleem op te lossen, maar dat mocht niet baten. Het bleek dat C:\ schijf (waar Windows op staat) niet benaderbaar is. Schijfcontrole op BART CD herkent dat een C:\ schijf is, maar kan verder niets mee. Ik heb die schijf zelfs uit de PC gehaald en als externe schijf op andere computer geprobeerd aan te sluiten, maar die herkent helemaal niet (het crasht alleen).

Heeft iemand idee wat de oorzaak kan zijn en is dit te repareren? Makkelijkste optie is andere harde schijf kopen, maar dat lijkt me paardenmiddel en bovendien, moet ik alles opnieuw installeren.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.