Ga naar inhoud

pc crasht tijdens opstarted Windows7


Gast Chantal Gerads

Aanbevolen berichten

Gast Chantal Gerads

Sinds gisteren crasht mijn pc tijdens het opstarten - alles gaat op zwart.

Ik zie het moederbord op het scherm, dan gaat het windows7 logo verschijnen, - en boem, zwart.

Wie heeft raad voor mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal Gerads

Ok ga dat meteen doen. dank voor snelle reactie.

---------- Post toegevoegd om 17:37 ---------- Vorige post was om 17:35 ----------

de pc geeft als optie: opstandherstel starten, of normaal starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal Gerads

Ja, heb ik gedaan natuurlijk, maar t haalde niets uit.

Op een gegeven moment vroeg de pc om opnieuw op te starten, dat heb ik gedaan, en hij doet het weer.

Geen idee wat er gebeurt als ik hem weer uit zet...

|Het heeft wellicht te maken met mijn nwe grafische kaart (gtx580 zotac) want dat is het laatste dat ik veranderd heb aan het systeem voordat ik problemen kreeg. Ik ben nu oudere drivers aan het installeren.

Ik krijg geen herstelpunt gemaakt in mijn (pliek) versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal Gerads

Pliek is helaas niet legaal. 2 jaar geleden geinstalleerd, ik heb mijn les geleerd en zal nooit meer een illegale versie nemen. Ik zit er voor nu aan vast, ik ben wel aan het saven naar externe harde schijven nu - zodat ik w7 kan aanschaffen en installeren. in Pliek is systeemherstel standaard uitgeschakeld, ik zoek een manier om dat in te schakelen voor nu. Ik werk standaard met 2 computers, beide hebben w7 ultimate, 64 bits.

Ik heb bij het opstarten f8 ingedrukt, en kreeg toen een keuze uit 2 opties: w normaal opstarten, of opstartherstel uitvoeren.

Ik koos voor opstartherstel.

Deze gaf na een tijd aan dat dit niet mogelijk was, en vroeg of ik de pc opnieuw wilde opstarten, hier heb ik voor gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Chantal,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken. Gebruik van illegale windows is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Kweezie Wabbit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.