Ga naar inhoud

pc hangt vast tijdens rebooten


blinkie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb van de firma waar ik werk een pc overgekocht.

Ik heb er een rebootschijfje bijgekregen waarmee we alles terug op fabrieksinstellingen kunnen terugzeten.

Dat doe ik zo om het jaar ongeveer.

Het is tot hier toe al goed gelukt.

Er zit een interne bijkomende harde schijf in de pc van 250 gb.

Tot hier toe is daar geen probleem mee geweest.

De pc heeft wel drie maanden op zolder gestaan en we hebben hem een maand geleden terug aangesloten. Alles werkte toen perfect behalve dat excel verdwenen was.

Nu steek ik deze morgen het schijfje in om te rebooten en hij loopt vast in het dos scherm denk ik en zegt dat hij de G schijf niet kan lezen.

Ik geraak daar niet voorbij, hij geeft de melding "afbreken, opnieuw proberen, mislukt?

soms na een letter ingedrukt te hebben geeft hij: G:/> maar ik weet niet wat ik daar kan invullen.

Kan ik de pc met de knop afzetten en dan opnieuw proberen denken jullie?

Of wat kan ik het beste wel doen.

Groetjes,

Blinkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,Het probleem is opgelost.Heb de pc gewoon afgezet en terug opgezet.Daarna gewoon kunnen rebooten maar ik ben wel drie partities die ik gemaakt had in de harde schijf kwijt gespeeld en dus daar zijn alle gegevens van verloren gegaan.Is er een mogelijkheid om die terug te krijgen. Want ik had juist alle muziek verzet en dat is ook allemaal weg.Groetjes,Blinkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.