Ga naar inhoud

PC start niet meer op


Jensedr

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik zit met het volgende probleem:

Bij het opstarten kom ik uit op een zwart schermmet volgende tekst: Windows foutherstel

Kan Windows niet starten. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door een recente wijziging in hardware of software.

Als windows-bestanden beschadigd of onjuist geconfigureerd zijn, kunt u met behulp van Opstartherstel het probleem proberen op te lossen. Als de stroom was uitgevallen tijdens het opstarten (NIET HET GEVAL), dient u windows normaal te selecteren.

Keuzemogelijkheden:

Opstartherstel starten (aanbevolen)

windows normaal starten

Beschrijving: Problemen oplossen waardoor windows niet kan worden gestart.

Als ik normaal opstart blijft de pc altijd hangen op een zwart scherm.

Bij opstartherstel krijg ik de melding dat het probleem niet kan worden verholpen.

Wat kan ik hieraan doen?

Ik kan nog wel op F2 drukken bij het opstarten, misschien dat ik daar iets kan doen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows vista, maar ik heb bij aankoop geen cd erbij gekregen.
Typisch, verkopen kunnen ze allemaal goed. Wat ze wel niet goed kunnen is om de klant degelijke uitleg geven, als er geen schijfje bijzit, je zelf onmiddelijk een herstel schijfje moet maken. Normaal staat dat ook in de handleiding als je een laptop of pc aankoopt. aangepast door seniorke
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.