Ga naar inhoud

pc start niet op na systeemherstel


don88

Aanbevolen berichten

hallo,

mijn pc werkt traag en valt altijd uit en start opnieuw op.

ik denk dat het door de warmte is.

Vandaag heb ik systeemherstel opgestart en tijdens het systeemherstel viel mijn pc opnieuw uit.

Pc start gewoon op tot na het windows laadscherm, dan komt er ineens een blauwscherm dat twee sec blijft en dan start mijn pc terug op.

op internet staat dat ik op F8 moet drukken als windows opstart, maar er gebeurt dan niets. als ik op F10 druk krijg ik het bootmenu maar dan kan ik niet naar boven of beneden met de pijltjes.

kan iemand mij helpen ???

thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de cd thuis niet liggen, maar ik kan er misschien aangeraken.

wat moet ik juist doen als ik de cd er heb ingestoken ?

start het vanzelf op ?

alvast bedankt

---------- Post toegevoegd om 11:23 ---------- Vorige post was om 11:18 ----------

ik heb de cd thuis niet liggen, maar ik kan er misschien aangeraken.

wat moet ik juist doen als ik de cd heb ingestoken ?

start het vanzelf op ?

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de bootvolgorde in het bios juist staat (1ste cd/dvd station en 2de harddisk) dan zal deze automatisch opstarten.(je zult gevraagd worden om op een willekeurige toets te drukken om vanop de cd/dvd te starten).

Op een gegeven moment ga je kunnen kiezen tussen Windows installeren en Windows herstellen,je neemt dan dus Windows herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Als de bootvolgorde in het bios juist staat (1ste cd/dvd station en 2de harddisk) dan zal deze automatisch opstarten.(je zult gevraagd worden om op een willekeurige toets te drukken om vanop de cd/dvd te starten).

Op een gegeven moment ga je kunnen kiezen tussen Windows installeren en Windows herstellen,je neemt dan dus Windows herstellen.

ik heb alles gedaan wat je gezegd hebt. maar ik kan niet op een willekeurige toets drukken om verder te gaan, geen enkele toets werkt nu op toetsenbord.

ik heb hetzelfde probleem als ik in de bootmenu zit dan werkt het toetsenbord ook niet.

in bios wel

kan iemand mij aub helpen ?

thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.