Ga naar inhoud

pC is volledig vastgelopen,start niet meer op.


fekebob

Aanbevolen berichten

Acer Aspire One 4 gb,500 gb harde schijf zonder brander,wilt niet meer opstarten.Heb geprobeerd om de fabrieksinstellingen terug te zetten alt f10

maar dat ging niet,foutmelding error.Dan maar geprobeerd om met een externe brander en een recovery cd via de bios terug te instaleren,error gaat niet.

In veilige modus krijg ik deze melding:Windows cannot complete instalation in safe mode.To continue installing

Windows restart de computer.De notebook is van mijn kleinzoon en ik denk dat hij iets heeft willen instaleren en dat is verkeert afgelopen denk ik.Graag hulp,dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke recovery cd heb je gebruikt?

Ik ga er van uit dat die Windows 8 een 64 bit versie is, dan mag je onderstaande eens proberen.

Download deze systeemherstelschijf, kies image branden in je brandsoftware.

Als de schijf gebrand is plaats je ze in de laptop en herstart.

Zodra de melding "druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf cd/ dvd" verschijnt druk je bijvoorbeeld op de spatiebalk.

Kies dan de juiste taal en daarna kies je voor opstartherstel of systeemherstel.

Lost dat je probleem niet op geef dan het volledig modelnummer door dat begint met AO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.