Ga naar inhoud

pictogram hardware veilig verwijderen


dirk 3000

Aanbevolen berichten

Beste, Ik heb een dell dimension 4600 met Windows Xp erop. Ik heb een nano usb dongle geïnstalleerd waarmee ik draadloos op het internet kan. Hiermee kom een pictogram op mijn taakbalk te staan die aangeeft of ik verbinding heb of niet (deze moet zeker blijven staan). Maar het pictogram "hardware veilig verwijderen" staat er ook op (omdat die dongle ingeplugd zit in een usb poort) en dat wil ik niet. Ik heb het nu bij verborgen pictogrammen staan maar is het niet mogelijk om die dongle bij mijn systeem te voegen zodat het bericht "hardware vv" er niet meer staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ dirk,

:welkom: op PCH!

Probeer het volgende:

Klik met de rechtermuisknop op de Taakbalk en ga vervolgens naar Eigenschappen.

post-41531-1417705648,952_thumb.jpg

In het volgende scherm ga naar Systeemvak.

Vink aan bij Niet-actieve pictogrammen opruimen en klik vervolgens op Aanpassen.

post-41531-1417705649,3344_thumb.jpg

In het volgende scherm Meldingen aanpassen scroll naar Hardware veilig verwijderen en klik op het puntpijlte, vervolgens kies voor Altijd verbergen.

post-41531-1417705649,5577_thumb.jpg

Klik vervolgens op OK en Toepassen en nogmaals OK.

Zonodig de pc herstarten.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie, maar hardware vv staat al bij verborgen pictogrammen zoals ik al vermelde.

Het is de bedoeling dat die pictogram niet meer verschijnt voor de (wireless) usb dongle. Die dongle blijft toch steeds gekoppeld aan die usb poort. Ik heb het toetsenbord en de muis ook verbonden via usb, hoe komt het dan dat daarvoor geen vermelding komt van hardware vv?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.