Ga naar inhoud

Pictogram in het start menu links boven wijzigen


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een kleine vraag:Als je bij XP op start klikt heb je links boven van die snelkoppelingen en eronder snelkoppelingen van de meest gebruikte programma's (denk ik)...Dan heb je onderaan "Alle programma's".

Helemaal bovenaan heb je dus:Internet en daaronder e-mail.Dat pictogram van e-mail zou ik willen veranderen:Bij staat ipv outlook express windows live mail daar maar het pictogram is het standaard pictogram van windows..Hoe kan ik dat veranderen naar het pictogram van Windows Live Mail?Ik heb al een mogelijkheid gevonden,maar die werkt niet,kan ik niet toepassen..

Normaal gezien vind je het start menu in c:\Documents and Settings\gebruiker\Menu Start ergens maar daar staat in ieder geval geen van die pictogrammen...Waar staat dat dan wel?

Het gaat 'em dus om een pictogram dat staat bij de vaste items,ik weet wel hoe dat je pictogrammen daar kan aan vastmaken of losmaken maar niet wijzigen en daar ben ik eerst naar op zoek...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.