Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb geprobeerd op mijn bureaublad een programma te openen maar dat lukte niet. toen ik klikte op openen met... werden plots alle pictogrammen op mijn bureaublad met dat programma geopend. dus nu werken alle pictogrammen op het bureaublad niet meer. wat moet ik doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohh dat is niet erg groot probleem

u moet bij elk programma openen met.. drukken en dan goed aanpassen

als het dan met dat probleem gebeurd dan zoek ik effe verder

maar als ik dat doe, veranderen alle pictogrammen weer in het programma waarmee ik wil openen

---------- Post toegevoegd om 13:09 ---------- Vorige post was om 13:08 ----------

Dag Elizabett

Probeer eens met een herstelpunt terug te gaan, naar een ogenblik dat je het probleem nog niet had.

dat heb ik al geprobeerd, maar systeemherstel lukt niet, van geen enkel herstelpunt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start uw computer op in veilig modus door op F8 te tokkelen.

Zoek het bestand Iconcache.db en verwijdert het.

Start de computer weer op en windows zal het opnieuw maken.

Het bestand is wel een verborgen bestand.

ik heb dat geprobeerd. ik heb iconcache.db gezocht en proberen te verwijderen, maar het is niet gelukt. het begon heel lang te laden maar het bestand verdween niet uit de lijst. toen ik de computer heropstartte zag ik dat het probleem niet opgelost was. heb ik iets verkeerd gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.