Ga naar inhoud

Planet PC veilig


irene

Aanbevolen berichten

Mijn Provider Planet biedt een PC veilig pakket aan.

Dat lijkt me wel wat maar ik zou toch graag wat meningen hierover horen.

Ik heb verder een Norton virusscanner die bijna weer verlengd zou moeten worden en dat hoef ik dat niet.Het verwijderen van de Norton zou problemen kunnen opleveren zo staat op hun site...en daar krijg ik bij voorbaat al wat buikpijn over.......

http://producten.planet.nl/web/show/id=43983/dbid=109/typeofpage=43651

Gr Irene

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste irene,

ik zie dat het product van planet een gratis product is, klopt dit ook?

het is inderdaad mogelijk dat het verwijderen van norton problemen op kan leveren, maa rlaten we het maar even met 1 probleem tegelijkertijd houden.

als eerste, is het een goede vervanger voor norton, ikzelf weet het niet want ik ken heel het programma niet, als er mensen zijn die er ervaring mee hebben zou hij/zij dat hier kunnen plaatsen aub?

u kunt natuurlijk ook altijd overwegen om andere gratis antivirus software te installeren zoals avg antivir van het bedrijf grisoft

u zou ook eens in onze download zone kunnen rondkijken naar antivirus software en firewalls

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een gratis product voor een bepaalde abonnement wat je van hun afneemt...dus even niet voor mij.

Ik overweeg wel een sneller abonnenment dan te gaan nemen.

Graag hoor ik inderdaad van meer Planet gebruikers aub een reactie !

( Ik begrijp dat ik hier op een Vlaamse site ben ?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elders gelezen:

Planet Internet heeft sinds gisteren een nieuwe dienst, die voor vele abonnees gratis is: PC Veilig. Deze dienst omvat een virusscanner, firewall en anti-spyware toepassing voor uw PC. Ik heb vandaag PC Veilig geïnstalleerd op mijn Windows XP systeem volgens de door Planet Internet verstrekte instructies: - aanmelden - 2 sleutels verkrijgen voor de installatie op 1 of 2 PC's - het programma downloaden - alle bestaande Anti-virus-, firewall- en anti-spyware software verwijderen van het systeem - PC Veilig installeren Na de installatie van PC Veilig herstart je computer om de installatie te voltooien. Vervolgens blijft je PC hangen!! De processor wordt zodanig bezet dat je onmogelijk via je Windows Taakbeheer (CTRL-ALT-DEL) het proces kan stilleggen. Herstarten helpt niet. Het enige wat je kan doen is je PC herstarten in "Veilige modus" door tijdens het opstarten op F8 te drukken en veilige modus te kiezen. Vervolgens kan je "PC Veilig" van je systeem verwijderen via het configuratiescherm. Tenslotte her- installeer je je bestaande toepassingen. In een telefonische reactie laat Planet Internet weten dat zij ervan op de hoogte zijn dat PC Veilig niet op alle computers werkt. Zij kunnen echter niet aangeven wanneer de software wel zal functioneren en wanneer niet. Hiervan is GEEN ENKELE MELDING te zien in de mailing of bij de installatie van dit pakket!! Dus, beste mensen, bespaar je een hoop ellende en installeer dit pakket NIET!

Plus:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=271273

.

Ik heb PC Veilig ook geinstalleerd, op 2 pc's. Op één pc werkt het voortreffelijk, maar op mijn eigen pc heeft hij problemen met de Mozilla Thunderbird mailclient. Als ik het mailprogramma open dan lijkt het wel of het vastloopt. Na een minuut ofzo loopt het weer. Als ik dan een specifiek mailtje ga bekijken hangt hij weer een minuut. Dat is nogal irritant. Ik vraag mij af of andere hier ook last van hebben. Verder vertaagd het de computer aardig. Ook opstarten gaat merkbaar langzamer. Laden van PC Veilig duurt decennia.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan raad ik u aan om het programma NIET te instaleren maar voor aparte oplossingen gaat zoals de avg antivir antivirus software en de normale ingebouwde windows firewall, dit is genoeg voor de gemiddelde gebruiker die geen gekke dingen uithaalt op het net.

en het klopt, u bent hier op een vlaamse site, maar u bent niet de enigste nederlander hoor, ik ben zelf een rasechte zeeuw :D (ja, die idioot uit de PZC)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Nou neuh...eigenlijk niet.

Ik had gehoopt op wat reacties van andere mensen die ervaring met dit PC veilig hebben.

Ondertussen is mijn situatie gewijzigd en heb ik bij DELL een laptop gekocht waar voor 2 jaar MacAfee opstaat.Dus ik zal waarschijnlijk geen PC veilig meer gaan afnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.