Ga naar inhoud

powerpoint


georges

Aanbevolen berichten

een paar dagen geleden heb ik een bericht gekregen met "incredit mail", sindsdien werkt mijn powerpoint niet meer, het is volledig verdwenen, en wanneer ik een email wil openen krijg ik volgende melding :

C\users\georges\App Data\Local\microsoft\Windows\Temporary Internet\

files\ontent EVD8GJBY\presentatie....is geen geldige Win32.toepassing.

Wat moet ik nu proberen om terug mijn emails te kunnen openen ?

Ik heb al iets opgezocht en daar stond op : probleem veroorzaakt door Increditmail, Quicktime, Adobe acrobat.

Voor de helpers, mijn dank bij voorbaat

Georges

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt Karel op uw reactie. Mijn laptop is ingesteld op Windows vista Basic.

Mijn berichten heb ik altijd kunnen openen met Powerpoint, tot op een zeker ogenblik dat "incredit mail" eropgekomen is.

Bij het openen op mijn ander internetadres georges.allaert@scarlet.be kan ik wel alles openen met powerpoint, maar niet op mijn allaert.georges@telenet.be dat is eigenaardig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gebruik ik incredit mail niet maar plots kreeg ik mijn emails erop en moest ik wel kijken. Intussen heb ik een bericht ontvangen van Windows defender : Program : Win32/WinFixer - waarschuwing hoog - bewerking, verwijderen. Dit heb ik intussen gedaan, maar toch krijg ik mijn berichten niet open met powerpoint.

Ik zal nu eens proberen incredit mail eraf te gooien.Groeten Georges

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan alle forumleden en bezoekers: de beste wensen :santaclaus: voor het nieuwe jaar.

Ik heb een tijdje geleden om de kids te plezieren increditmail geinstalleerd. Gevolg: traagdraaiende PC en hopen spamware. Gewone uninstallatie hielp niet:hmmmm2: . Uiteindelijk heb ik een herstelpunt van voor de installatie teruggeplaatst en vervolgens enkele kuisprogramma's gedraaid :viking: , waarna hij weer normaal functioneerde.

gr

Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.