Ga naar inhoud

preboot system assessment build 4124


R0s3li3

Aanbevolen berichten

Beste

Gisteren wou ik mijn Dell laptop (windows 7) opstarten en kreeg ik een blauw scherm met allerlei dingen op in het Engels. Het zei dat het iets ging testen. Toen kwamen er gekleurde balken op mijn scherm. Eerst horizontaal, daarna verticaal. Ik moest bevestigen met 'y' (yes) als ik alle de balken gezien had ik beide richtingen. Daarna ging het verder met testen. Bovenaan stond er 'preboot systeem assessment build 4124'. Ik heb deed escape (stond onderaan dat dit kon) omdat ik geen enkel idee had wat mijn computer aan het doen was. Toen vroeg die of ik wou rebooten, maar ik heb het gewoon afgesloten met de powerknop. Toen ik daarna mijn pc opstartte, werkte alles normaal. Vandaag deed mijn computer net hetzelfde. Ik heb het weer afgebroken.

Wat is dit? Is het gevaarlijk? Moet ik het mijn computer helemaal laten 'testen' of ... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.