Ga naar inhoud

probleem met de slaapstand van computer


Lord Klorel

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Heeft er iemand van jullie ook een probleem met zijn computer om die in slaapstan te zetten.

Bij mij zijn de problemen ontstaan nadat ik van den computerwinkel een nieuwe heb ontvangen vanwege teveel problemen met de vorige scanner.

Iedere keer als ik de computer in slaapstand zet dan word mijn scanner actief en de computer word ook meteen terug wakker.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem oplos.

Mijn scanner is een HP Scanjet 3770.

Mijn computer is een HP Pavilion t240.be met Windows XP SP2.

Als jullie meer info willen, aarzel dan niet te vragen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Heeft er iemand van jullie ook een probleem met zijn computer om die in slaapstand te zetten.

Bij mij zijn de problemen ontstaan nadat ik van den computerwinkel een nieuwe heb ontvangen vanwege teveel problemen met de vorige scanner.

Iedere keer als ik de computer in slaapstand zet dan word mijn scanner actief en de computer word ook meteen terug wakker.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleem oplos.

Mijn scanner is een HP Scanjet 3770.

Mijn computer is een HP Pavilion t240.be met Windows XP SP2.

Als jullie meer info willen, aarzel dan niet te vragen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

uhm, wss je usb poortekes he, kun je nergens da apparaat uitschakelen of op standby kegelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Misschien helpt dit:

-rectermuisknop op deze computer -> eigenschappen

-tabblad hardware

-apparaatbeheer

-zoek en selecteer je scanner

-rechtermuisknop -> eigenschappen

-tabblad energiebeheer

-indien het vinkje bij 'de computer mag dit apparaat uitchakelen om energie te besparen' uit is, vink je het aan.

-zet het vinkje bij 'dit apparaat mag de computer uit stand-by halen' uit indien dit aangevinkt is.

Het valt te proberen.

doei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch denk ik dat je pc niet in slaapstandstaat, want als je pc in slaapstand staat worden alle usb-poorten uitgeschakeld dus is er geen mogelijkheid dat je pc opstart doordat je scanner actief wordt.

Ik had dit probleem vroeger ook toen ik mijn pc in standby zette.

Grtz Dreetn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.