Ga naar inhoud

probleem ,outlook ,


didi

Aanbevolen berichten

Mijn volgend probleem was bij kapaza mijn wachtwoord dat ik niet meer kon inloggen .Ze erkende mijn mailadres niet meer in het database .

Ik heb geen bericht gekregen dat ik er uit gegooid ben . Alles is normaal op een dubbel advertentie na .Zodus hebben we met hulp van iemand een tweede mailadres gemaakt in outlook en daar opnieuw een account aan gemaakt bij kapaza .Daar zit het systeem zo , je vult je naam en adres in en je maakt een advertentie aan . Dat wordt geplaats en voor dan opnieuw in te loggen op je acount krijg je pas een paswoord .

Daar is dan de miserie begonnen . Op hun beurt melden ze dat het opgestuurd was op mijn nieuw mailadres . Nergens te vinden in mijn nieuw mail adres . Zodus kan ik niet in loggen op kapaza. Ik mis mijn nieuw paswoord . de stommiteit dat ik begaan heb is dat ik mijn echte naam bekend gemaakt heb en nu iedereen dat kan zien op de adv .En ik kan er niet meer aan .

Mijn zoon stuurt een bericht naar het nieuw mailadres en het komt er niet aan .Is een bewijs dat ze kapz niet binnen geraakt met paswoord waar ik met verder zou kunnen .

als er iemand bericht stuurt op mijn oude mailadres komt dat gewoon op het nieuwe terrecht .Het zit in de outlook .

Nu zie ik de bomen niet meer door het bos .

Wie kan mij hier in begeleiden , zou ik al dankbaar voor zijn .

aangepast door didi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk te zeggen.

Ga naar hier

Klik daar op nieuw paswoord aan te vragen.

Je moet dan uw emailadres opgeven en als die juist is krijgt je een paswoord in uw mailbox.

Nota: het is mogelijk dat het als spam wordt gezien.

In dit geval ga je naar uw webmail van uw provider of hotmail enz.

Misschien zie je daar wel de paswoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste stegisoft

Mijn mailadres heb ik al verschillende keren opnieuw opgevraagd , In mijn webmail ook al eens gaan kijken geeft mij aan , geen nieuwe berichten .Trouwens zuigt de outlook die er niet uit als de pc aan staat .

.Als er iemand bericht stuurt op mijn oude mailadres komt dat gewoon op het nieuwe terrecht .Zoals jullie met mijn eerste maal inlog en met mijn oud mailadres , komen jullie binnen in mijn nieuw , lijkt wel dat mijn oud geen meer toelaat en ze doorgeeft naar nieuw mail adres . Het zit in de outlook zoals ik al vertelde en vermoed denk ik . zodus krijg ik geen enkel bericht op mijn nieuw binnen en kunnen kapaza mij geen nieuw wachtwoord geven want die zullen bericht krijgen dat de verzending mislukt is . Wat denken nu wat ik daar aan kan doen .Ik ben geen proffesioneel iemand daar in de outlook of is het toch een ander oorzaak .Ik weet niet wat ik verder moet doen .

aangepast door didi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt je een volledig nieuw emailadres gemaakt?

Mogelijk hebt je in de zelfde account een nieuwe email gemaakt.

Controleer bij uw provider wat er aan de hand is.

De account van outlook bedoel je , bij provider van telenet dan ?

---------- Post toegevoegd om 17:41 ---------- Vorige post was om 17:41 ----------

De account van outlook bedoel je , bij provider van telenet dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in de webmail gaan kijken maar lijkt wel een beetje in gewikkeld voor mij .waar moet ik daar aan gaan beginnen .

Het feit is ,heb een tweede pc boven op sl k staan en is niet geinstalleerd met outlook .

Als ik die smorgens start had ik altijd post , beneden met pc opstart in outlook kwamen ze daar terecht wat logisch is . Gisteren morgend boven pc niets in de mailbox en gaf ook niks aan .Er is hier iemand geweest om te helpen zoals ik vertel in eerste bericht , 2 de mailadres en plaatsen bij kapa en zo ja problemen op de mailadressen , Ik denk dat ik terug beroep moet gaan doen op iemand die ter plaatse zal moeten komen .Of wel ga ik al proberen naar kapaza te vragen om mijn

nieuw wachtwoord te geven naar mijn oud mailadres met misschien de gevolgen van dien . Het grootste pro zit daar natuurlijk waarmee het allemaal mee begonnen is , ik zit daar vast en kan niet inlog of wijzigen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is momenteel nog niemand ter plaatse om manueel te helpen .

Heb zelf een mail gestuurd naar kapaza om te zeggen dat ik opnieuw account gemaakt heb met nieuw mailadres en om het mogelijk is om mij het paswoord naar het oude te sturen .Er zijn biedingen binnen gekomen maar ik kan de mensen niet bereiken

op kapaz .Momen niets gehoord van kapaz zelf . Het blijft zich zelf bewijzen dat het nieuwe adr onbereikbaar is . Alleen berichten bedoeld voor oude worden opgezogen door het nieuwe ,toch raar he .Wat webmail betreft geraak ik zelf weinig wijs uit ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.