Ga naar inhoud

Problemen met mijn videokaart.


Gast paulbloemkolk

Aanbevolen berichten

Gast paulbloemkolk

Ik heb een oude(7 jaar oud) PC, met Wiondows XP, ik heb hem ooit laten upgraden bij zo'n computerwinkeltje.

Na een totale vastloper, had ik hem weer naar dat winkeltje gebracht. Daar hebben ze een totaal schone installatie gedaan. Nu bleek dat de geluidskaart niet opnieuw geïnstalleerd was, dat heb ik via de telefoon weten op te lossen, maar nu vertoont mijn"nieuwe"videokaart problemen. Bij het spelen van een spelletje, sluit hij het spelletje opeens af. Ook als ik een You tube filmpje naar een groter beeld laat afspelen, gaat het beeld schokken.

Twee vragen. 1; waar kan ik vinden wat voor een videokaart ik aan boord heb?

2; Hoe kan ik het probleem dan zelf tackelen?

Groet en al vast bedankt. Paul Bl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer onderstaande eens even uit.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

speccy.png

Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.