Ga naar inhoud

Problemen met verbinding internet krijgen...


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ben volledig nieuw op dit forum en een echte leek wat betreft pc's en alles wat ermee te maken heeft. Vandaar dat ik me waarschijnlijk heb lid gemaakt van deze website om mezelf wat meer up-te-daten denk ik:dong:.

Het probleem dat zich momenteel stelt is : Ik heb een tweedehands laptop gekregen uit iemand van de familie (echt betrouwbaar persoon hoor), op die laptop staat windows vista. Nu de sony vaio (merk van laptop) erkent mijn router (tp-link) en is ermee verbonden maar ik kan er niet mee op internet. Dan staat altijd iets van, schakel je router 10 seconden uit of controleer je adapter. Heb ik gedaan en alles doet het goed maar het internetprobleem geraakt niet opgelost...

Ik zit er in mijn hoofd want wij hebben dringend die sony vaio nodig. Ik dacht dan ik ga het eerst op dit forum proberen oplossen vooraleer ik iemand aan huis laat komen want dat kan dikwijls oplopen in prijs waarmee ik me dan beter direkt een nieuwe laptop in huis kan halen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen... GROETJES, REKTOVERSO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie en sorry voor mijn laatste reactie nu! Maar wat bedoel je onder FN? En waar vind ik die wifi knop? Mijn vraag klinkt misschien belachelijk maar ik weet echt niks van pc's.

Ps weet je misschien een site waar ik gratis cursussen kan volgen ivm pc's? Moet ik jullie dan niet zo vaak lastig vallen.

In ieder geval bedankt en vele groetjes van rectoverso...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de laptop ziet je toets FN en ook een Wifi toets en dan moet je beiden drukken om de wifi aan te zetten.

Het is niet erg dat jij ons lastig maakt.

Maar op google kan je diversen site vinden in verband met pc enz.

Ook bij Youtube worden film vertoond in verband met pc enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.