Ga naar inhoud

Process Explorer crasht


Faziri

Aanbevolen berichten

Hi

Een paar dagen geleden deed DEP of een gebrek aan RAM tijdens een game heel mijn kersverse x64 Win7 Premium vastlopen. Ik heb de stroom moeten afzetten en rebooten.

Ik laat Process Explorer opstarten at login. Sinds die freeze loopt PE echter vast na een seconde of 2. Na de eerste crash kan ik het opnieuw starten en werkt het een bepaalde tijd, maar na een paar minuten of een paar uur crasht het weer. Als ik het debug met Visual Studio, is de error message "a heap has been corrupted".

Ik heb SFC al gedraaid, maar die vindt niks. Malware is het ook niet.

Enig idee, iemand? Alleszins bedankt voor de hulp...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb van op een andere topic http://download.microsoft.com/download/E/8/D/E8DAA970-1036-447F-B5EA-716D4BA70EC5/Windows6.1-KB947821-v28-x64.msu gedownload (KB947821 hotfix), geinstalleerd en de daardoor aangemaakte service "Performance Counter DLL Host" op automatisch starten gezet. Tot hiertoe schijnt dat ook te helpen, wat ergens wel logisch is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.