Ga naar inhoud

programma om foto,s te verplaatsen gsm naar pc


ebro

Aanbevolen berichten

ik had een vraag ik heb een laptop met windows vista en ik wil een programma installeren van een gsm samsung om foto,s te verplaatsen van gsm naar pc en hij zegt instalalie voltooid maar ik vind het nergens terug ik heb het ook op windowsxp geinstalleerd en daar heb ik geen enkel probleem kan ik zonder probleem foto,s van gsm naar pc verplaatsen ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja blijkbaar wel mijn dochter heeft vista en van haar lukt het wel wel een ander telefoon maar ook samsung?????????????

---------- Bericht toegevoegd om 20:48 ---------- Vorig bericht was om 20:44 ----------

ik heb het programma die bij de telefoon zat en het is samsung pc studio 3 mag ik het geen dat u aanbied mischien gebruiken!!!!! mijn telefoon is een SGH-D900I

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als u bedoeld of je die programma mag gebruiken die ik gevonden hebt dan is het ja want het is freeware. Dus vrij om te gebruiken maar het kan zijn dat u na een bepaalde tijd dat programma moet kopen. Maar ondertussen kan u die testen.

Maar we kunnen niet controleren of die programma ook geschikt is voor uw gsm.

---------- Bericht toegevoegd om 19:41 ---------- Vorig bericht was om 19:32 ----------

In ben naar Samsung gaan kijken en heb voor uw gsm de juiste driver + dat programma gevonden. Het is geschikt voor XP + Vista.

Downloadcentrum SAMSUNG

U ziet dan boven uw gsm type.

Dat programma mag gebruiken. Dus niet kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.