Ga naar inhoud

programma's onder Win XP.


Jozef Van Mol

Aanbevolen berichten

Steeds meer programma's die gisteren nog werkten doen vandaag,zonder enige reden niet meer wat moet.Nu speelt mijn scanner weer niet meer mee.Een bedenking die ik me zelf maak maar nog niet kon uitvoeren daar ik nog met verschillende dingen bezig ben die ik eerst wil afwerken is de volgende,maar dat wist u al want ik heb daarvoor al eens een vraagje gesteld.Mijn C schijf geraakt stillaan verzadigd,zou het kunnen dat daardoor sommige dingen beginnen de geest te geven?In antwoord op het bedankje voor de steun,voor mij hoef je geen uitzonderlijke voorwaarden te scheppen.Ben blij dat er mensen zijn die zich op "vrijwillige" basis inzetten om anderen te helpen en ik vind het zelf niet meer dan normaal dat daar indien mogelijk een financieel handje bijgedragen wordt,toch bedankt,grtjs Jos Van Mol;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Jos,

ik raad u aan om het programma Tune up Utilleties of Ccleaner te installeren en te laten scannen tot er niets meer word gevonden.

probeer hierna de programma;s nog eens en kijk wat er nu gebeurt.

kunt u anders ook even zeggen hoeveel programma's er ongeveer staan geïnstalleerd en hoe lang het is geleden dat windows voor de allerlaatste keer is geïnstalleerd.

als antwoord op uw vrijwillige bijdrage; hier zijn wij uiteraard hartstikke blij mee!! zonder mensen zoals u zouden wij het forum niet lang kunnen onderhouden zonder zelf die in de buidel te moeten tasten en de boel op moeten doeken.

maar zoals we altijd zeggen, doneren mag en moet niet ;)

Mv.Gr

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

een eerste telling levert toch ongeveer 40 programma's op en W XP is de laatste keer geinstalleerd op 17/11/2006.Draai regelmatig pagedefrag maar de C is niet meer te defragmenteren omdat hij te overladen is.Er rest me met moeite 5%.Alvast bedankt,zal de gegeven info trachten uit te voeren,grtjs Jos Van Mol;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm, dan raad ik toch zeer aan om heel het zaakje opnieuw te installeren!

ik raad sowieso aan om Windows eens in het halve jaar opnieuw te installeren aangezien het zo snel dichtslibt :(

met register cleaners kan je dit nog enig sinds tegen gaan, maar op een gegeven moment is het toch over, en dat moment is hier zo te zien!

dit lijkt mij in ieder geval het beste om te doen.

let op dat u backups maakt van de dingen die u wenst te behouden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.